Plată, livrare și retur

Plată

Având în vedere că atelierul La 4 ace funcționează doar pe bază de comandă, trebuie să te anunțăm că este necesară plata unui avans. Acesta poate fi 50% din valoarea totală a comenzii tale sau poate fi integral, funcție de preferința ta.

După ce vei plasa precomanda pe site, vei primi pe e-mail factura proformă pentru produsele dorite, unde vei găsi toate datele bancare necesare.

Avem contul deschis la Banca Transilvania, iar transferul se poate efectua fie prin Ordin de Plată, fie prin depunere de numerar la bancomatele BT.

Comenzile se lansează în lucru doar după confirmarea plății. Pentru a accelera procesul, poți să ne trimiți o dovadă pe e-mail.

Livrare

Comenzile se expediază cu curierul oriunde în România sau Uniunea Europeană către o persoană fizică sau o persoană juridică.

Costul transportului este de 20 lei pe teritoriul României, iar pentru țările UE tarifele diferă funcție de destinație.

Comanda poate fi ridicată și personal de la atelierul nostru situat pe șos. Morarilor nr.1, in sector 2, București.

În cât timp este gata comanda mea?

Termenul de realizare depinde de mai mulți factori și poate varia de la 3 până la 10 zile lucrătoare de la încasarea avansului. Te asigurăm că depunem toate eforturile ca tu să fii La 4 ace cât mai curând posibil.

Retur

Alegerea returnării produselor este personală, însă aceasta trebuie să fie întemeiată.

  • O.U.G. 34/2014 reglementează dreptul de retur în cadrul contractelor încheiate de consumatori cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
  • Contractul se consideră încheiat în momentul în care furnizorul emite și comunică consumatorului, pe orice suport, factură pentru produsul comandat de către consumator.
  • Site-ul lapatruace.ro realizează produse personalizate după specificațiile consumatorilor, produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
  • Reglementările privind dreptul de retragere din Contract, respectiv art. 13 și 14 din OUG 34/2014 nu se aplică pentru Contractele la distanță și cele încheiate în afara spațiilor comerciale, ce au ca obiect achiziția de produse personalizate conform comenzii consumatorului, după specificațiile acestuia.
  • Nu se acceptă returul produselor personalizate comandate de către consumatori, după specificațiile acestora, conform art. 16 lit. c din O.U.G 34/2014.

Retururile sunt acceptate în cazul în care produsul prezintă defecțiuni cauzate de defecte fizice.

Pentru a returna un produs defect sau a cere înlocuirea, te rugăm să ne contactezi telefonic sau pe e-mail.

In cazul în care produsul are un defect fizic sau a ajuns degradat din cauza transportului, taxele pentru înlocuire sau returnare vor fi suportate de către noi.

Cum pot evita să returnez un produs?

Returnarea produselor nu este un proces plăcut nici pentru tine, nici pentru noi.

Noi vom fi răspunzători de transport și de calitatea realizării produselor și te rugăm să nu îți faci griji în acest sens. 

Totuși, există câteva lucruri pe care le poți face pentru a te asigura că produsele tale vor fi exact cum ți le imaginezi: fii cât mai specific cu detaliile pe care le dai – pentru a te asigura că primești niște produse care să fie 100% pe gustul tău, nu ezita să oferi cât mai multe detalii și să pui cât mai multe întrebări.

În cazurile excepționale în care returul unui produs este acceptat, taxele de transport vor fi suportate de către cumpărător, urmând ca acesta să primească prin virament bancar suma ce trebuie restituită.

Shopping Cart
Scroll to Top